Tycker vår spelkvalité sjunker i andra halvlek, vi skapar inte lika mycket, och en 1-0 ledning känns aldrig riktigt tryggt. Vårt förlösande 0-2 må¨l skulle dock komma i 78:e minuten då vi tilldöms ytterligare en straff då Adam H återigen fälls. Denna gång tar Jocke L hand om den och sätter säkert 2:an och matchen känns i hamn.
Som sagt en viktig seger som gör att det hårdnar till riktigt ordentligt i toppen av tabellen, och glädjande nog är vi med där och fightas. Redan på fredag väntar en ny tuff utmaning då Åby/Tjureda gästar Ingelvi. Nu förväntar vi oss att ni är många som kommer till arenan för att stötta oss.