Tycker vi kommer in lite mer taggade till andra halvlek, men ett par olyckligt tappade bollar på fel ställe där vi blev bestraffade med två baklängesmål i 54:e och 58:e minuten innebar att uppförsbacken blev lång. Dock heder åt killarna som kämpar vidare vilket innebar att sista 25 lyfter vi upp spelet markant och lyckas skapa en del chanser. I 74:e minuten gör vi 1-2 på ett distinkt avslut av Macke D snyggt framspelad av Adam H. Vin skapar någon ytterligare bra chans, men något mer mål blev det inte och hemmalaget vinner som sagt rättvist med 2-1.
Nu är det bara att träna på dom brister som visade sig i dag och förhoppningsvis lyfta oss ett snäpp till nästa match mot Ryssby på Långfredagen