I halvlek påtalas att vi måste bli betydligt hetare och noggrannare med det vi gör samt att se upp med deras snabba omställningar .
Utan att prestera något skönspel tycker jag att vi tar över matchen mer och mer och ser ut att vara det starkare laget. Efter som tiden går mattasbortalaget av och är inte lika allerta i sina omställningar som tidigare. Vi skapar en hel del chanser som borde resulterat i minst ett par mål till, men detta var dagen då det inte ville sig riktigt. Med lite oflyt kunde det till och med blivit förlust då bortalaget hade ett friläge som man dock inte kunde förvalta i mål. Matchen slutar 1-1 med mersmak för vår del. Vi vet att vi spelmässigt kan prestera bättre än vad vi gjorde i dag och hoppas att vi kan visa detta då vi på Fredag möter Vissefjärda borta som inlett med två raka segrar.