Tjejerna och ledarna ska ha en stor eloge för en fantastiskt fin genomförd säsong. Truppen har varit liten, men samtliga har ställt upp på ett mycket bra sätt för att kunna genomföra samtliga A och B-lagsmatcher. Tycker personligen inte att ni ska vara allt för besvikna över att inte lyckats med att ta steget upp i Div 2. Som det ser ut i dagsläget känns det lagom att ligga i Div 3. Än en gång ett stort tack till er alla för en mycket väl genomförd säsong med hopp om att samtliga har ambitionen att fortsätta kriga även kommande säsong.