En bit in i andra gör Edvin H 2-3 på nick, då bortalagets målvakt kommer helt fel i en utrusning. Känns hätr som om vi skulle komma in i matchen på allvar och vi skapar en del kvitteringsmöjligheter, men lyckas inte få till det. I stället är det bortalaget som avgör genom att i slutet få till ytterligare två mål. Trots allt en rättvis sger till bortalaget som sett till 90 minuter var det bättre laget.
Sett till omständigheterna tycker jag att vi gör en helt okey insats, vi hr haft en tuff vecka med träning torsdag, fredag samt lördag två pass . Det märktes tydligt sista 25 minuterna att det var många trötta ben och huvuden som gjorde att spelkvalitén från vår sida sjönk betydligt. Trots allt ett bra genrep inför vad som komma skall i höst. Nu närmast väntar bortamatch på fredag mot Flerohopp borta, där förväntar vi oss en tuff drabbning.
